waka waka

Blev inget inlägg igår


Eftersom att jag först jobbade, och sen åkte med bästavän ut till havet och la oss och schtekte och snacka massa. Tack för jag har dig älskling ! en sann och trogen vän som jag älskar av hela mitt hjärta ♥

Senare skjutsade sandra hem mig på sin såååååååå snabba moppe, haha. Hade fått jätteont i örat så ville bara hem. Väl hemma blev det bara värre, jag har aldrig haft så ont i örat förut..

Imorse var det lite bättre så jag tänkte, skitsamma jag går till jobbet ändå. Jag hann jobba en timma innan en på jobbet sa till mig att gå hem för att hon såg att jag mådde dåligt. Så jag gick ner till bussen och den skulle komma om 22 minuter, jag ringer mamma och berättar. Åkte istället till backaplan till läkare och nu vet jag varför mitt huvud är spänt som ett tennisrack och varför jag hade denna smärta i örat.

Jag har bihålsinflamation & öroninflamation
.
Duktigt av mig va !

My drugs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0