What am i gonna do to make you love me?

Gillar verkligen inte att vara sjuk.

Kan inte gå ut och göra allt som alla andra gör, ska inte krama eller hålla på och klänga på någon. Måste tänkte på när jag ska äta mina mediciner hela tiden... blir galen.

Kan jag inte bara bli frisk och faktiskt leva på mitt sommarlov. Jag vill faktiskt jobba på så jag kan få alla mina pengar för fyyyy fan vad jag är och blir shoppingsugen när man ligger hemma och kollar alla hemsidor med massa fina kläder...

Idag tillbringar jag väl min dag hemma, ingen har hört av sig, och jag orkar ändå inte göra något. Är jätteseg idag. vill bara ha älskling här, och krama och pussa han, men det går ju inte nu :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0