vikkes begravning 31 mars

Nu är jag hemma igen.

För första gången på länge har jag ingenting att göra. Bara matteläxan som jag ska göra nu snabbt. Sen helt fri. Så jävla skönt.

Idag har varit en dag med massa känslor. Innan begravningen var jag jätte nervös, ingen aning varför. Lite ont i magen, men det var nog för att jag inte gillar begravningar, men vem gör det. Jag försökte hålla inne tårarna så mycket som möjligt i början i kyrkan men när första låten spelades kunde jag inte hålla inne dom längre. När jag hörde förta låten förstod jag att hon verkligen är borta, för den påminde så mycket om henne. Jag har inte riktigt förstått innan att hon verkligen är borta, men det gör jag nu. När man satt där i bänkraden blev man bara mer och mer ledsen när man tänkte tillbaka på alla minnen, och när man såg alla andra gråta.

Jag har inte sätt så mycket folk på någons begrvaning innan. Det var helt fullt i backas kyrka (som ändå är ganska stor) och sen stod folk på läktarn och där bak. Du är väldigt älskad här på jorden älskling !

Sen efter åkte vi några in till stan och käkade, efter massa strul blev det till slut tacos / pizza buffe !

Imon blir det tråkig skoldag, sen looooooooooooooooov !!! :D









Vila i frid bästavän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0