Bei ich

Det blir inte så bra uppdatering när jag är med älskling.

Eftersom han inte gillar att jag ska sitta vid datorn "hela tiden". Men nu när han ligger och sover kan jag ju passa på hehe. Ja, ni hörde rätt, han ligger och sover i min säng och jag sitter på golvet, vill inte störa han.

Min dag har bestått av, vanöig tråkig tyska lektion, noprov gick ingen kommentar, sen syslöjd där jag fortsatte sy på min kjol. Sist men inte minst so, där jag och ampe hade redovisning. Efter skolan blev det ner till sportlife och sola. Min bästa sötaste lilla vän var ju så snäll så hon körde mig till backaplan.

Nu har djuret vaknat igen, suck, hehe. Just nu sitter han och beskriver vad han ska göra när han kommer hem. As if i cared. höhö
När kigge har gått blir det matteplugg och så ska ni får dagens outfit. Undra vad jag ska ha på mig imon. Imon är det ju begravning, som ni säkert vet.

nu ska jag mysa lite till med min älskling. Att få vara med den man älskar är det bästa som finns ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0