Hej vi har inget liv !

Denna studiedag har jag ändå hunnit med väldigt mycket. Fast ändå har jag inte gjort någonting.

Efter vi vart hos Manu och kollat film åkte jag och sandra till backaplan och tog en buss till netto. För vi orkade ju inte gå, hehe. Där mötte vi upp Manu, Enisa och Daniela. Emma, Julia , Jolin och Amelia stack och tränade på sportlife.
 
Vi gick in till "hjalmars" och beställde mat, för min och sandras del blev det kycklingtallrik med pommes frites. Fat yoo, we know ! Där satt vi en stund och pratade. Men sen stack Manu, Danni och Enisa för dom skulle hem och sen träna.

Då fortsatte jag och sandra våran resa. Först backatorpsrundan, men sen tog vi hela 18 rundan. Så vi var ända i johanneberg. hehe nolifers vi vet. Måste bara säga att det finns väldigt många random personer, haha. Ta en bussrunda en gång så får ni se. Nu är jag äntligen hemma. Ska väl sitta här en stund framför datorn och bara ta det lungt.

 Jag har ingen läxa så, soooft. Lite senare ska jag kankse städa mitt rum lite, sen blir det en dusch. Och här har ni fått min dag. Imon blir det träffa sötnos♥ och Träning med tjejerna. Ciao

Och här kommer en överraskning, tatuerade mig i måndags:




Kommentarer
Postat av: linda

e den riktig:O fin iaf =)

2010-03-17 @ 21:52:38
Postat av: s

HAHAHAHAHHA MEN FAIL GUMMAN!

2010-03-18 @ 18:01:17
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0