helg

Goddag

Denna skolfredag var ändå ganska skön eftersom vi slutade klockan ett.

Nu är jag hemma hos mamma och hämtar handbollssaker, sen ska jag hem till pappa äta middag och sånt. Sen blir det förhoppnigsvis att jag träffar tjejerna. Och sen hem igen, hehe mycket fram och tillbaka...

Skulle egentligen till sara på mysig middag med några men såklart ska något komma ivägen. Min pappa har skadat sig och då måste jag hjälpa till lite med Angelica och lite annat.

När jag äntligen bilvit av med min äckliga magsjuka ska jag såklart bli vrålförskyld, tack så mycket !

Men nu måste jag sätta lite fart, adios




För mig sitter du nu hemma och kollar på tv, det känns inte som om du är borta, föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0