Hos alcennnn

Hejsan hoppsan !

Fått massa nya bloggläsare väldigt roligt. Hoppas ni stannar och kommentera gärna och ställ frågor om ni undrar något. kärlek till er iallfall ♥

Just nu sitter jag hemma hos emma och vi pluggar inför tyska provet, matte provet och kollar igenom varandras svenska inlämningar. Snart ska vi väl ta något och äta, sen blir det ner till sportlife, sola och träna yoga.

Men såklart när jag och Emma satt inne i tyskan och förhörde varandra ska något jävla stolpskott ringa och snacka om någon robert parken och att jag är skyldig honom 600 för att jag köpt gräs ? hahahha årets skämt. Någon hade iaf lite roligt och han blev ju dagens skratt så tack ärthjärna

Nu ska vi fortsätta plugga, skolan idag var soft. ingen mer komentar ciao


Kommentarer
Postat av: JOLIN

Sista chansen att ställa en fråga i frågestunden , passa på :D

2010-03-09 @ 18:14:31
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0