I want to be forever young

Ja som ni märkt har jag inte hunnit att skriva någonting dom sista dagarna.

Men jag har haft fullt upp i skolan, vänner, killen, massa saker att fixa till begravningen, plugga. Ja massa som sagt. Så jag har känt mig väldigt stressad och har då inte haft tid att blogga tyvärr.

Nu är jag hemma hos ampe och vid sju går vi ut och springer med laget. Tusen år sen sist för mig. hehe. Men det behövs verkligen och det kan massa intyga om. Sen är det vanlig träning, hem och plugga och sova. Imon är det fredag och då ska jag ha en härlig spakväll. Och på lördag blir det match sen vara med tjejerna. Sover nog hos Amelia också. En ganska skön och avslappnad helg. På söndag blir det plugg med ampe. Vi ska skriva ett arbete.

Just det ja, i tisdags klippte jag mig. Blev väldigt nöjd faktiskt. Har fått massa snälla komentarer hoppas dom flesta var ärliga bara, haha.

Skriver nog mera imon efter skolan. Ciao

Ni får gärna komma med ideér om vad jag ska ha i min blogg, då blir den lite roligare !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0