Mittwoch !

Hemma igen efter en tråkig skoldag.

Trodde helt seriöst att jag skulle somna på vissa lektioner. Jävligt segt.

Nu sitter jag här i mitt stökiga rum och äter underbara chokladsorter, choklad är en farlig drog, hehe. När jag ätit upp chokladen ska jag kolla lite bloggar, facebook och så. Sen blir det städning av mitt rum. Det ser ut som 3 världskriget. Inte så frächt.

Vid sextiden ska jag iväg på släktkalas, lilla farmor fyller 75 år. ! Grattis till henne.

Och när jag kommer hem igen blir det väl plugg, jippie. Ciao

Update :

Svar till Lisa

Visst skulle jag kunna ha en frågestund på min blogg, men kollar mer på det ikväll.
Tack för ideén :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0