Slappfredag


Nu är jag hemma hos sandra den långe, hehe.

Vi har precis ätit lite. Och det känns som det ända jag gör är att äta. Iaf, nu ska vi iväg till kultan och spela in det sista av låten till vår älskade vän vicke. När det är klart ska jag, Sandra och Emma åka hem till mig och ha en liten spakväll. Bada bubbelbad, basta, ansiktsmask och sånna saker. Mysigt värre.

Har världens träningsvärk i hela kroppen idag. Det var verkligen längesen jag hade en sån här träningsvärk. Så nån bra massör som kan massera mig, min personliga massör ska ju iväg i helgen. :(

Uppdaterar senare hos mig ikväll. Ciao

Köpte en skinnjacka igår, som jag kan visa sen, SUPERNÖJD. passar perfekt till det fina vårvädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0