Stressad dag

Hellllu bloggen !

Nu är den tyvär i andra hand eftersom jag har mycket skolarbeten just nu. Idag hade jag både tyska prov och matteprov gick sådär på matte och skit på tyska. Hejdå till mitt mvg där. Sen efter skolan gick jag hem så kom min sötnos hit, kollade på saw vilken det nu var vet jag inte. Men sjuka filmer är dom iallafall. Sen åkte jag hem till emma där laget var så åt vi pizza, kvällen slutade med handbolls tittande i lisebergshallen.

Vi är det mest seriösaste och mest satsande lag. Ställer in en träning, äter pizza och kollar på annan handboll istället. haha, beest är vi ! ♥

Nu har jag suttit och skrivit klart min svenska sak, bara engelska och tyska kvar. Så hinner inte skriva. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0