TAgga tjejer !

Just nu håller jag på och städar mitt rum, plockar unndan saker, bäddar sängen med mera.

Lyssnar på lugn musik samtidigt men får väl byta till peppmusik snart. Sen ikväll efter matchen blir det kanske att dammsuga och damma, sen är det helt klinikst rent. Efter jag städat klart nu ska jag äta och sen åka till samlingen. Möter hisingen idag, vi får kämpa så gott det går. !  Efter jag städat ikväll blir det vara med tjejerna.


Svar till en dum komentar på "söndag" :


Och en sak som gjorde mig upprörd som jag har tänk på sen igår är en kommentar jag fick. Som frågar hur jag kan ha kul när min bästavän dog ganksa nyligen. Hur vågar personen ens komentera en sån komentar. Ingen vet hur mycket jag tänker på min bästavän HELA TIDEN. Hon kommer alltid finnas i mina tankar och kommer aldrig bli bortglömd. Det är en av världens hemskaste saker, att förlora en bästa vän. Men jag försöker leva med det. Försöker ha kul. Och man kan inte se på ett par bilder hur jag känner. Jag tänker på vicke varje gång vi gör något. "tänk om hon nu skulle vart här, vad kul det skulle varit" "tänk om hon kunde säga till han/hon" .Olika tankar hela tiden. Jag kan fortfarande inte tänka mig att hon är borta. För mig känns det fortfarande som hon är hemma, att jag bara kan slå en signal och höra hennes röst igen. Men det kommer jag aldrig kunna göra. Det känns , kan inte ens beskriva vilken saknad jag känner. Men jag försöker att hålla minen, inte börja gråta. Försöker att inte tänka på det så mycket. För jag klarar inte av tanken att hon aldrig kommer tillbaka till denna jord. Jag visar inget, för jag gillar inte att visa känslor så. Och jag vill inte heller att alla mina nära och kära ska bli ännu mer ledsna och tänka ännu mera på vår älskade victoria. Men ingen är ensam i detta, vi är alla tillsammans. Men det är ändå så svårt. Så nu hoppas jag du tar tillbaka "hur vi kan ha kul, när vår bästa vän har dött". !!!

Nothing is going to change my love for you, Victoria Uusimäki Bergman ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0