Tisdag

Hemma igen efter en slappdag.

Först nationella i engelska som gick skit. Sen en långtråkig so lektion. Efter skolan gick vi till kultan och övade in en låt som ska vara på vickes begravning. Sen lyckades Rosén lura med mig till backaplan så fick sitta där i en kvart och vänta på bussen, men då träffade jag lilla christoffer som följde med mig hem.



Eftersom jag är så klantig och lyckats glömma mina nycklar hemma kunde jag inte komma in. Det var inte heller någon hemma. Men smarthuvudet ville ju såklart försöka komma in. Så han hämtar en stege och klättrar in genom mitt fönster, jävla galning säger jag bara ( ni som vet hu jag bor hos mamma, det är minst 2,5 meter)

Nu är vi allafall inne , sitter och dricker saft och äter chips.

Ikväll blir det desperate houswifes om jag inte hittar på något annat och imon studeidag ! :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0