20 dars saknad av vår älskade vän !

I stan blev det mest fönstershopping för min del.

Men jag kunde inte hålla fingrarna i styr så det blev två nagellack. hehe. Men Emma fick med sig ett jättegulligt linne som jag egentligen ville köpa om jag hade haft pengar, men det hade jag såklart inte. Nog om det. Och just det jag, jag och Emma skämde ut oss väldigt mycket idag.

Om ni känner Emma och träffar henne i stan var beredd på att hon säger hej väldigt konstigt. Som idag hoppade hon fram framför personen som såg helt vettskrämd ut. Och så blev hon inspelad till ett skolarbete och hennes svar var pinit. hahah. Sist men inte minst så träffar jag en person som jag känner lite, men såklart är jag i mina egna tankar och ser inte att det är den personen. Så jag går bara förbi. Och detta mina vänner är twice det händer. Får förklara mig för honom när jag träffar han nästa gång, kände mig jättedum.

Sen åkte vi och träffade Amelia och Sandra och fick min först mopperide för iår. Längtar så till våren och sommaren. Snackade lite, sen åkte jag och sandra och hämtade upp issapissa. Vi bytta plats så jag tog bussen hem och Issa tog min moppeplats. Nu sitter jag hemma helt slut. Ska börja läsa lite no och so och sen dammsuga om jag orkar hehe.

Skriver mer ikväll ciao !

Ampe och jag på berget när vi väntar på Sandra och Emma :







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0