what to you want from me ?

Godmorgon alla små sötnosar

Vaknade upp halv nio av att min lillasyster sjunger pippi långstrump. Men som tur var stack pappa och hon sen så jag somnade om. Vid elva gick vi upp, åt frukost. Emma och Sandra fixade sig sen tio i tolv gick dom. Så nu sitter jag ensam hemma i mitt stora hus. Men det är otroligt skönt just nu. Musiken på högsat volym, går runt och kollar vad jag ska ha på mig ikväll efter matchen. Tagga till matchen och till tjejkvällen !! .

Idag är det earth hour, någon som ska släcka ? det är tydligen mellan 20:30 - 21:30. Amelia sa att vi skulle släcka men vi får se om det blir så, hehe.

Nu ska jag bara packa sen är jag klar. Fixa mig lite inför matchen, ta på mig handbolssaker och sånt. Vid två äter jag lunch/middag sen vid tre går jag till bussen för att hinna till samlingen halv fem. Ja, jag bor på landet haha.

Ha en underbar lördag idag folks, för det tänker jag ha.



Dagens outfit :

handbollskläder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0