4 maj ♥ 4 månader med bästa !

Idag har jag och min älskling hela fyra månader, fyra helt underbar månader.

Jag älskar han bara mer och mer för varje dag. Min andra halva.

Efter skolan var köpte jag lite jordgubbar, mums på det alltså ! . Sen åkte jag hem och gjorde lite på mitt so arbete. Vid halv tre kom älskling, då hade jag tändt ljus och sånna mysiga saker. Han var här till sju, sen var han tvungen att åka. Jag tog lite kort på det fina jag gjorde men glömde sladden hos pappa, smart. Höhö.

Imon blir det att börja nio, no nationella, sen vanlig no lektion. Efter det är det so, antingen arbetar jag hemifrån eller på lektionen.

Har fått hem min klänning nu också, ska prova den hörs sen.


Kommentarer
Postat av: JULIA

åh vad sött gjort gumman!

ajdå :(...

2010-05-04 @ 21:30:07
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0