en bra söndag

Goddag bloggen :)

Idag ser väl vädret ganska bra ut, synd att det inte var så på valborg. Det blir iallafall bra fotbollsväder. Idag blir det nämligen lite fotboll på schemat. Innan det ska jag hjälpa mig mamma med några saker. Sen måste jag också egentligen plugga men jag är så himla inte sugen på det. Istället blir det lite deg hos pappa med lillebror och Emma.

Bion igår var mycket bättre än vad jag trodde. Ett stort plus till det. Kom hem vid ett och då blev det sänegn direkt, man blir väldigt seg när man sitter och kollar film i över två timmar.

Idag har jag och emma bara hunnit vakna och ätit lite frukost. Vi får väl börja fixa oss snart och dra oss hem till backa.

Imon blir det skola igen buuuu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0