Hemma igen, 2 kg regn tyngre.

Hemma igen och jag tror att provet gick bra, det kändes bra iaf.

Nu sitter jag här i min säng och mumsar i mig cashew nötter, så jävla gott ! Efter min duktiga insatts tyckte jag att jag förtjänade en belöning, så jag köpte nötter, pucko, räkmacka och en glamourtidning till mig själv. Allt gick på 97 spänn, så jävla värt det !

Har också hunnit städa mitt rum, här under ser ni bilder på min dag. När jag kollat klart på datorn blir det att mumsa i mig alla goda saker och läsa min tiding. Det är exakt detta man ska göra när vädret är pissbajs regn, man ska bara njuta.

Får se vad jag hittar på ikväll, allt beror på vädret.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0