JAG HATAR ALLERGIER

Hemma igen efter träningen, dirket till tv och mums i mig en kokkosboll med tv framför desperate housewifes.

Nu är det cougar town , och mys i sängen. Måste också säga att jag har världens finaste öga. Allt började på gymmet. Eftersom jag är allergisk mot pollen kliar mina ögon hela tiden, jag är föskyld med mera. 

Men tillbaka till mitt öga. Jag skulle bara klia lite i ögat, sen känner jag att det känns som om ögat har svullnat lite. Mycket riktigt, och det blir bara värre och värre, hela ögat svullnar upp. Mycket fint, såg ut som jag hade ögoninflamation eller något. Känslan var som att jag hade en boll i ögat, skönt. Smeknamne jag fått idag tack vare mitt öga. Djur, vampyr, mongolid. Var det något jag glömde tjejer ?

Det är fortfarande svullet men mycket har gått ner. Så nu ska jag ligga i sängen och tyska synd om mig själv.
Måste boka tid hos läkaren snart och testa mig vad jag är allergisk mot.

Har någon av er en förjävlig allergi ?



Hej fin bild ? ohyes !!  Den hemska sanningen...




Kommentarer
Postat av: sandra

där ser det inte svullet ut alls ju :o

du skulle sett i duschen då :o

2010-05-12 @ 17:01:29
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0