Lördag !

Igår kväll blev det ingen paj, utan jag, Sandra och Emma åkte hem till mig och sen gick vi upp till masten.

Där satt vi hela kvällen och hade det supermysigt. Efter en stund kom älskling också , satt en stund med oss. Men gick sedan vidare jag vet inte var. Vi hade som sagt iallafall jätte kul. Massa skratt och klumpigheter. Musik och gott sällskap.

Våran plan var att sova i "lekstugan" (den är som ett vanligt litet sovrum). Men vi gick in till min stora mjuka säng istället. Det blev för varmt så jag gick upp vid fyra till en annan säng. Snart ska vi äta frukost och om vi har tur *hoppas hoppas* blir det en tripp till varberg och sen stena line !

Ha en fin regning dag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0