Nu är jag mätt och belåten !

Cha cha bloggen, höhö.

Idag har det varit seg skoldag, slutade tre och vid fyra hämtade mamma upp mig. Vi åkte till frissan och där har jag varit tills nu. Min slingning och klippning tog två och en halv timma. Först sa hon att det kudne bli ännu mera rött, tänk om det hade blivit det. Hade sjukanmält mig till skolan, seriöst !

Men som tur var blev det blev blond med brunt underhår eftersom jag var "brunnet" innan och gjorde nu blonda slingor. Jag hann inte äta något. Så jag skippade träningen som började sex. Tar igen det imon.

Nu ska jag plugga lite tyska, no eller så sätter jag på en film (svenska inlämning). Hoppas ni haft en underbar dag. Puss och kram

Jag ger upp orkar inte lägga upp några bilder från helgen. Kolla gärna Julias och sandras bloggar !


Dagens outfit och slingning



Converse
jeans shorts
grå volang t-shirt
jenas jacka
halsband
armband och klocka
Ny hårfärg :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0