Plugga snart kanske...

tack för alla svar, och jag tror nog jag behåller klänningen.

Innan jag fortsätter med mitt tråkiga so-arbete eller tyskan. Ska jag göra en liten tidsfördrivare, eftersom jag är lite rastlös och gillar att svara på massa onödiga frågor, höhö.

50 frågor när du har tråkigt!

1. Beskriv din drömkille?
- ehm, underbar på alla sätt !
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- ohyes !
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- klassen ? haha
4. Hur lång är du?
- 170 cm typ :)
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- någon beck, men jag kollade inte så mycket hehe...
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- okej :) var är du nu ?:)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- olika, beroende på person . men oftast ringa tror jag 
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- skilda
9. När såg du senast din mamma?
-  en timma sedan kanske :)
10. Icke godkänt i något ämne?
- nej
11. Mvg i något?
- bild, syslöjd, tyska, svenska, hemkunskap, religon och historia.
12. När vaknade du idag?
- vakande väl runt 7
13. Vilken är din favoritplats?
- har ingen favoritplats precis, men ute med vänner !
14. vilken plats föredrar du minst ?
-  hatar att vara på sjukhus.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Utomlands, bor där med min rika man , höhö
16. Hur stor är din säng?
- hos mamma 180 hos pappa 120+90
17. Vad sover du i?
- t-shirt & trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen?
-  11 just nu :$ looove pillows
19. Var har du bott/bor?
- backa/björlanda
20. Tycker du om kinamat?
- jappp
21. Tycker du om kaffe?
- nej
22. Vad dricker du helst till frukost?
- te
23. Kan du spela poker?
- hahah nej :$ 
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- nej
25. Vill du ha barn?
- inte nu men när jag blir vuxen
26. Har du någonsin åkt ambulans?
-
nej
27.Kan du några andra språk än svenska?
- engelska & lite tyska
28. Föredrar du hav eller bassäng?
- hav ofc!
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- helst ? eller vad jag egentligen slösar dom på ? (A)
30. Är du cool?
- absolut, coolast i stan
31. Kan du rulla med tungan?
- haha tror inte det, eller va ?
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Emma alcén , hon e fan för gò
33. Vad har du för ringsingnal?
- ljudlös :)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- hahah men visst ;)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- en kudde i sängen
36. Kan du byta olja på bilen?
- absolut inte
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- soboken ? hah nä men det kommer jag inte ihåg.
38. Vem delade du senast säng med?
-  privat :$ men kan ha vart någon som börja på e...
39. Dansar du i bilen?
- nej ? så liten är jag inte..
40. När var du i kyrkan senast?
- 31 mars
41. Hur många hål har du i öronen?
- 3
42. Har du någon tatuering?
- inte för tillfället
43. Gillar du någon just nu?
- Christoffer såklart !
44. Har du provat droger?
- verkligen inte
45. Röka eller snusa?
- usch.. :)
46. Har du pojkvän/flickvän?
- pojkvän , och den bästa ! !
47. Vad är ditt mobil nummer?
- hemligt höhö
48. Vad ska du göra ikväll?
- plugga & sova
49. Har du några syskon?
- ja
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- 136.17 kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0