Spexfoto

Shosan i trosan.

Idag hade vi varit i skolan sen hade vi spexfoto. Bara tio från klassen var med, lite tråkigt. Men det är deras fel att dom inte har ett fint minnes kort sen. Jag, amelia och simon skulle ha "champange" men vi fick tag i cider istället, som nästan var alkoholfri, något procent bara. Iaf, vi får kanske inte ha med den på kortet. För "man får inte ha med alkohol på bild"
Hur löjligt är inte det då ? seriöst ? haha. Ajaa..

Nu ska jag snart äta och sen byta om, halv åtta blir det träning på sportlife. Tar bussen halv sju hemifrån. Det ligger ju på ett sådant dumt ställe så.

Imorgon börjar jag klockan tre, på eftermiddagen. Så ikväll har jag ju ingen tid att passa, haha. Någon som vill hitta på något ? ;)

Ha en trevlig tisdag, och hoppas min huvudvärk försvinner snart !

Dagens outfit:

Svarta tights - Gina tricot
ljus rosa linne - hitta i min fina gaderob haha
jeans skjorta - Gina tricot
klocka - beställt från ett ställe
ring - konfirmatins present
armband - hm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0