Stop calli'n i don't wanna talk anymore...

Det har inte blivit någon uppdetaring för att jag inte orkat öppnat datan.

Först när jag kom hem kom christoffer direkt, sen vid fem stack han då gick jag ner och åt middag. Vid sex däckade jag i soffan och vaknade för 5 minuter sen. Ja , jag var / är jävligt trött !

Måste bara säga att jag har en underbar helt jävla knäpp kusin, älskar dig ! ♥

Imon börjar jag nio, har tyska sen håltimma på nästan tre timmar sen svenska lektion, slutar halv 2. Gött ! Efter det blir det åka till slottskogen och ha picknick med ampe och julia, i think. Om dom inte har ändrat planerna när jag varit utsövd några timmar, hehe.

Nä nu ska jag läsa lite tyska sen sov, ciao




Kommentarer
Postat av: ISSAKUSIN

älskar dig med kusinknas, KK (L)

2010-05-07 @ 13:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0