Tillbaks :)

heeelllllloo ! :D

missed me ? i know you have.

Back on track, i dag har det vart skola och sådant tråkit men nödvändigt. Skulle träffat älskling som jag har saknat såååå mycket, men nä. Det blev lite ändrade planer. Jag och pappa åkte in till en trafikskola efter skolan istället. Så nu är jag inskriven där och har betalt för tio lektioner. Bara att börja köra. Se upp allihoppa, haha.

Har ju inget plugg så ligger i sängen och fetar mig, ska läsa min bok sen bara, svenska-arbete. Ska kanske kolla upp lite om vad sossarna tycker om arbetlösheten och skolan också, so-arbete. Sen blir det äta middag och sova.

Imon efter skolan blir det solning sen vara med älskling och halv åtta blir det träning. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0