tom

 Jag är hemma efter en jobbigt men ändå kul träning. Ska bara ta en liten mat bit, sen blir det sängen.

Imorgon blir det skola, sen hem och vara med älskling, han fyllde ju år idag.
GRATTIS ÄLSKLING, HOPPAS DU HAFT EN UNDERBAR DAG, ÄLSKAR DIG ! ♥




Skönt att få prata ut också, älskar dig vännen. Men gör aldrig så mot mig igen, snälla ?♥
Vi kan prata om allt det vet du väl ? och jag är alltid på din sida, det värsta jag vet är bara när folk
jag älskar ljuger mig rakt upp i ansiktet, DÅLIG STIL !

Det är bättre nu men inte bra än, men det vill jag att det ska bli. Kan vi inte ha det som det var förr ?
När allt var bra och det var vi mot världen, vi mot killar, vi mot allt ! Hette det inte bästa vänner ?
Jag har många frågor , men kunde inte få ut allt ikväll. Tyckte synd om dig samtidigt som jag kände mig sviken.
Jag trodde jag betydde mer för dig än såhär..

Det skulle väl alltid vara vi fem mot allt !

Vi pratar ut mer imon, sovgott. Hoppas allt löser sig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0