Torsdag

Min kille är ju den sötaste på denna planet !

Igår skulle pappa ut på kvällen, fråga mig inte var eller varför. Men iaf, jag hatar att vara ensam hemma på kvällen eller när jag ska sova, speceillt när det är mörkt. Då inbillar jag mig att jag hör saker hela tiden, som tex att någon går på nerevåningen när jag är på övre.. Så christoffer stannade kvar hos mig en stund på kvällen och sen när jag somnat åkte han hem, så jävla gulligt gjort ! Älskar dig sötnos

Idag var det livrädding på kärrabadet, jag klarade det sådär, haha. Så om ni någon gång råkar bli medvetlösa och råkar ramla i vattnet och råkar hamna på botten, bli inte för sura om jag inte kan rädda er haha.

Sen efter det var det vanliga lektioner, nu sitter jag här och mölar i mig godis, INTE BRA. Ska bara skriva klart min filmanalys sen packa lite tills halsberg, efter det blir det träning på backavallen !

Nu måste jag sätta igång med filmanalysen, ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0