Akke och jag

Just nu i denna stund ligger jag i sängenoch väntar på min skitunge. Hon sov borta inatt hos en kompis, vågar man det när man är så liten ?

Det blir iallafall lite tomt när akke inte är här, och christoffer sover ju bara. Pappa är också borta, han spelar innebandy match någonstans, sen när han var klar skulle han åka och hjälpa en kompis. Så då blir det lite barnpassning, men det är ju jag grym på så det kommer gå jättebra.

Hela denna helgen har jag inte gjort någonting alls, har inte ens gått utanför dörren, hehe.

I eftermiddag blir det adventsmiddag hos mammas faster, och då måste jag ju lämna min varma säng och huset. Det ordnar sig säkert.


en FIN bild på matte, akke och jag från mallorca 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0