love, it's finds you

gårdagens match gick väl okej, kommer inte ihåg resultatet men vi förlorade med några bollar. Glömde helt av bloggen igår, var ju med min lilla pöjk. Han sov över och glömde därför av den totalt, får ju inte vara inne på datorn för han haha, speciellt inte facebook.

Vart med mina lilla älskling idag igen och nu är jag nästan ensam hemma, puh puh. Men pappa kommer hem om en stund. Idag var det bara två lektioner i skolan, såååå skönt. Så jag var hemma runt två igen.

imon blir det träning och kanske lite plugg, har ju inte behövt plugga så mycket idag, hihi.


hade ju tänkt åka pulka idag i denna backe, men vi somnade på soffan, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0