Today's

Dagens humör: trött och lite deppig.
Dagens borde: göra mellanmål så jag inte svälter bort.
Dagens frisyr: fallande, helt naturligt.
Dagens klädsel: Leggins och transperant skjorta
Dagens planer: mysa med älskling
Dagens vill ha: pringles chips
Dagens längtan: till värmen !
Dagens beroende: musik
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens personer: klasskamrater, familj och älskling
Dagens kommentar: "visar du din, visar jag min sen"
Dagens låt: samson - regina spektor
Dagens vän: klara, för att hon inte mobbade ut mig på företagsekonomin. ♥
Dagens onyttiga: fredagsmyset ikväll :)
Dagens dryck: Mjölk och cooooola
Dagens middag: ingen aning än.
Dagens bästa: älskling
Dagens sämsta: kylan !


Kommentarer
Postat av: Klara

Åh gose!! Du är min dagens vän också nu!! (L)

2010-11-27 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0