Wanted

ligger i sängen och kollar efterlyst.

Jag förstår inte hur man kan göra så som vissa gör, hur kan man med att mörda/skada andra folk så fysikt och psykiskt..tyvärr finns det ju sådanna männsikor.

Idag hade jag bara två lektioner, ganska skönt faktiskt. Hemma har jag vart en stund med christoffer och efter han åkte hem tvättade jag mina matchtröjor (hoppas att dom inte blev missfärgade denna gången), pluggat och kollat ännu mer tv. Imon efter matchen blir det att läsa på lite mer men har gjort lite idag iallafall.

Imon är det resursdag för samhällsprogrammet på hulebäck, fast jag har en intervju och ett utvecklinssamtal jag måste åka dit för. Men det tar ju inte så lång tid.

förövrigt saknar jag sommaren !

mallis förra året ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0