you are the only one i want

Idag åkte jag till skolan så jag var där runt tolv, skulle nämligen intervjua kuratorn för en artikel som vi gör i svenskan och samhäll. Var väldigt nervös, men det gick bra.

Sen en halvtimma efter hade jag utvecklingsamtal och det gick mycket bra, som vanligt, höhö ;) När jag och mamma var klara åkte vi till hennes gamla jobb och packade ner lite saker, som tack fick jag en goodiebag, visar den lite senare.

Vid sex spelade vi match och jag vill inte ens skriva om, F*N vad dåligt det gick. Jag hade absolut ingen ork kvar..

Imon blir det tända ljus vid min pappas sambos grav och sen kanske julliseberg ♥

Nu ska jag springa in till duschen sen plugga lite, ciao


förra året vid denna tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0