stressad !

herre vad stressigt det blev nu. (när började jag använda herre?)

Kanske inte det bästa att sätta sig framför teven det första man gör när man kommer hem. Håller på och gör mat, mina makaroner blev precis klara, ja min middag blir snabbmakaroner. Så blir det när man är stressad och inte bryr sig om vad man stoppar i sig, tyvärr.

Men min teori är att man måste tjocka upp sig nu inför vintertider. Det skulle ju bli den kallaste vintern på länge och så måste man ha något fett som försvinner till somman när man ligger och schteker, höhö

Därför består ofta mina dagar av godis, kakor och chips.. någon som känner igen sig?

Nu måste jag sluta skriva och börja äta.


nu blir det träning !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0