get out of my way.

Sorry för kass uppdatering.

Men ska jag vara uppriktig så har ni inte missat någonting av mitt liv. Jag har mått lite dåligt, varit sjuk några dar, migrän och en liten förskylnig. Anyway så är jag frisk nu, så då ska det nog bli lite bättre med bloggnadet.

Jag skriver inte enbart för att få läsare, och för att ni ska läsa mitt liv, utan också för att få skriva av mig. Så om det kommer några konstiga inlägg ibland är det för att skriva av mig. Som en internet dagbok, fast en som är öppen så att alla kan läsa. Och tycker du mitt liv är intressant all följa, be my guest.

Nu ska jag iallafall snart ta på mig träningskläderna och skutta iväg till träningen.
Ikväll blir det tyskaplugg och tv, i think.

Bis dann


miss the summer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0