I will always love you

Efter skolan åkte jag hem till dampe och åt lite sen åkte vi till vickes grav där vi mötte upp sandra och emma, lite senare kom issa också.

Hoppas du har det bra i himmlen älskling ♥

nu blir det plugga och sova, är helt slut !


Idag


begravningen i mars


Älsklingen frisk !

vi alla saknar dig så, jag vill bara helst skrika och gråta, men det hjälper inte, du kommer inte tillbaka.
Jag vet. Jag har försökt. Jag kommer ihåg den dan jag fick samtalet om att du hade somnat in.
Det kändes som ett berg rasade inom mig, som ett pussel föll samman som aldrig skulle kunna bli helt igen.

Jag kommer ihåg att jag gick raka vägen till badrummet, tappade upp vatten, satte på "lugna favoriter", satte mig i badet och bara grät. Jag minns den dagen som det hände igår, ändå har det gått ett halvår, 6 månader, 24 veckor, väldigt många dar. Ett helt jävla halvår, det är sjuk bästavän, förstår du ?
Det känns så overkligt. Det känns som du fortfarande sitter hemma och spelar wii super mario, haha.
Det känns som du bara är ett samtal bort.

Det är svårt sånt här, men vi alla biter ihop för vi vet att det är så du ville ha det. Jag bygger upp min mur, en mur för omvärlden, på insidan finns min sorg och saknad, på utsidan finns det ett leende som försöker hålla tillbaka vad insidan egentligen vill visa. Jag målar upp muren och förösker bearbeta. Jag känner ändå lyckan att fått lära känna dig älskling ! Och alla minnen med dig, dom är guldvärda. Vi syns älskling, det gör vi, men förmodligen om ett tag.

Vila i frid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0