lose your mind, lose it now.

Kort skoldag blev det idag.

Åkte in och var på svenska mässan tjugo över nio. Intervjuade ett förlag sen runt halv elva var vi klara. Då gick åkte jag, andra och amelia till stan, där jag köpte en kavaj och en klänning. Inte den klänningen jag snackade om för några inlägg sen, en annnan. Kan visa imon. När vi var klara där åkte jag och Andrea hem till min pappa. Var där i två timmar och nu är jag slutligen hos mamma.

Allt detta har jag hunnit med idag. Och om det vart en "riktigt" skoldag skulle vi har slutat nu. Så egentligen hinner man mera saker än vad man tror. Observera att min pappa bor typ 40 min bort från stan.

Nu ska jag ta en huvudvärktablett, lägga mig på soffan och vila upp mig inför träningnen ikväll.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0