please give up !!!!

jag har försökt att inte bry mig men jag kan inte hålla mig längre.

Jag måste skriva ett inlägg om detta jävla valet. För det första så har vi demokrati, då får man tycka som man vill och det finns inget rätt eller fel. Ta åt er. Sen så tykcer jag folk är dåliga på att säga bra saker om sitt parti, nä istället ska man skriva massa skit om massa andra parti, varför ?

Visst man får ha sin åsikt men varför säger man massa personangrep...
Och nu när valet precis har varit blev alla helt plötsligt jätteintresserade av politiken, på en vecka.. ?
Man ska inte heller tro att om man läser på partiets hemsida vet man allt dom står för, hahah det är ju bara pinsamt om man tror det.

Nu har jag skrivit av mig det mesta, puh. Det kändes skönt. Det skulle inte kännsas så annorlunda vilket parti än som vann, så ger er.

Over and out !

(och vi får ju se hur mycket bättre sverige blir nu när det blev alliansen som vann igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0