take it off

Övningskörandet gick faktiskt väldigt bra, duktiga mig. Ett ganska stort problem blir det när jag ska starta bara, haha.

Nu sitter jag bara och slappar, får väl börja med matten och svenskan snart, men inte nu, snart.

Igår hade vi allafall jättekul. Andrea, Amelia, Emma , Sandra och jag möttes upp på backaplan runt åtta, där vi tog bussen till Andreas kompisar. Riktigt sköna killar, pratglada och trevliga. Satt och snacka och hade kul, lite senare på kvällen eller tidig morgon ( bestäm själv) gick vi hem till Emma, gjorde middag och sen deckade alla skönt i olika sängar.

Tack för en trevlig helg älsklingar.
skola imon - mindre trevligt.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0