chips-partiet

Idag var det egentligen träning, men jag gick inte.

Får ta igen det på torsdag då det är träning igen. Idag var jag så trött och hade lite plugg, så bättre att jag vilar ut mig och gör klart mitt plugg. Är klar med tyskan bara svenskan och historian kvar.

Idag hade vi tre lektioner sen valdebatt och det var faktiskt lite intressant emellan åt, men vissa sa ju så pantade saker så man kunde inte annat än skratta. En presenterande från kristdemokraterna sa:

tex
att dom vill ha betyg tidigt, för när hon gick i skolan fick hon reda på i åttan att hon hade ig. Då kan man ju inte vara smart, någonstans måste man fatta att det inte går ihop om man sen får ett icke godkänt ?
Visst om hon trodde att hon låg på mvg men bara vg. Men nu var det ig och g, lite skillnad.

Så jag och julia ska nu starta ett nytt parti eftersom alla driver så oviktigta frågor.
 - Våran fråga kommer handla om chips-konsumtionen.

Jag känner att min kropp och mitt humör är helt out of control, så säger jag något opassande denna vecka vet ni varför. Nej jag har inte mens, jag känner bara inte igen mig...

nu väntar min chips och plugg
tusen kyssar




Kommentarer
Postat av: JULIA

tummen upp going, tummen upp! (Y)

2010-09-07 @ 23:14:29
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0