påsklov

Äntligen påskolv, ett välförtjänt lov.

Det firade jag och älskling med en riktig myskväll. Först lagade vi middag, och det blev lite struligt men vi lyckades, eller jag kanske jag ska säga. Christoffer gjorde det han var bra på, nämligen skära grönsaker. Gott blev allt iallafall. Efter det satte vi oss i bastun en stund, sen gick vi ner till soffan och myste framför en film tills jag somande, haha.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket, ska äta lunch snart tror jag. Efter christoffer åkte kollade jag på eva och adam, nu sitter jag och funderar på om jag ska plugga, men orkar jag verkligen det ? tror inte det.

Ikväll ska jag förmodligen passa skruttfia, så det blir nog en slapp dag iallafall. Jag lägger upp bilder från igår senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0