sorgligt

Är hemma just nu, och jag börjar gå mot bättringsvägen. *peppar peppar*

Det blir nog lite svenska plugg, sen ska jag mysa med älskling.

En sak jag blir så jävla sur på är alla ungdommar i backa som har för mycket fritid och går och bränner upp oskyldiga personers bilar. Hur jävla dumt är inte det ? och som försvar är det polisens egna fel ? Jag förstår verkligen inte hur vissa personer kan resonera. Det är ju lite pinsamt när dem inte själva ser hur sjukt det är.

Men det är väl så det ser ut för vissa människor, att de måste skada andra för att må bra själv, patetiskt !!








Kommentarer
Postat av: JULIA

Jävla bl*ttar

2011-04-06 @ 19:18:09
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0