Allt är hans fel.

Ny dag, och hur skiljer den sig ifrån igår ?

Den skiljer sig inte ett dugg från igår, förutom datumet då. Och vad händer idag. Ingenting. Bara deg i soffan, ganska skönt det med. Börjar känna mig lite hängig. "snälla gud jag orkar intee vara sjuk denna helgen, snällla, har ju världens planer"

Imon är det torsdag och bara två dar till helgen, eller en, beror på hur man ser det. Sen är det äntligen helg igen. Skolan dödar mig, och jag undrar hur jag seriöst ska överleva. Matte B - skjut mig i huvudet liksom. Eller som dagen idag, började 8.15 och slutade 16-15. Jag var hemma 17.45. LOVE MY LIFE ♥♥♥




Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer och väntar på något som kan rädda mig. (Ja Emma, den meningen har fastnat i huvudet på mig. Ditt fel.)




Kommentarer
Postat av: världens bästa

hehehehheeh

2011-08-31 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0