I want to sleep some more

jag är så himla trött. Jag vet knappt vad jag heter.

Jag somnade på sista lektionen idag, no joke. Vi skulle sitta och läsa en bok om rasism i nästan en timme. Så när lärare skulle hämta kaffe och kokkosboll (ORÄTTVIST). Så passade jag på att "vila" lite. Det hela slutade med att jag somnade och fick sova en stund innan min klasskompis väckte mig, hehe. Som tur var var läraren borta så länge så han fick aldrig vetat.

Idag är det träning, men jag orkar inte. Jag orkar inte ens hålla ögonen öppna. Skulle kunna somna nu, åh fan vad skönt. Första dan på länge där jag inte har någon läxa. Bara lite matte, som jag gör senare..

Hoppas ni haft en bra torsdag, och imon är det redan fredag. FIESTA  !!




Kommentarer
Postat av: JULIA

HAHAAH aaa hon var en riktig bitterfitta!!! Så jävla kul att se hennes min när jag skrek åt henne :D:D



Den ligger i Arkaden! På övervåningen duvet vid BikBok och Björn Borg-affären!

2011-02-03 @ 19:13:35
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0