shopping

Idag har det varit en ganska skön dag.

Ingen skola, utan vi var på filmfestival, och såg filmen "rabbit hole". En jätte tragisk film där det mesta kretsar om en mamma och en pappa som förlorar sitt barn, som endast blir fyra år. Och inte nog med det så blev barnet överkört av en bil. Så föräldrarna skyller på sig själva och har en väldigt kompliserad relation nu.. Jag grät nästan igenom hela filmen iallafall.

Efter det blev det fika på "le pain francis". Firade nämligen hanna, en tjej iklassen som fyllde år. Grattis grattis. Sen blev det en lång dag på stan med emmis, hittade faktiskt lite saker.

Nu ska jag gå tillbaka till mitt icke-liv, alltså pluggandet. Ha en mysig kväll, natti :)



spetsbody - monki.



spetsbodyn igen och en klänning från hm.



samma klänning, och jag lovar det sitter bättre på mig än på golvet, höhö.



ansiktskräm och nagellack :)


Kommentarer
Postat av: elina

Hur mkt kostade klänningen?

2011-02-06 @ 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0