dag 1 - om mig



Mitt namn är Rebecca Chatrin Heissler och föddes den 3 januari 1994, alltså 17 år imon. Mina föräldrar är skilda men båda bor i göteborg, båda i villor. Hos pappa bor min pappa, min lillasyster och min lillebror. Och hos mamma bor min mamma, hennes sambo och hans två barn. Tänker inte gå in på massa detaljer för jag har en ganska rörlig familj, haha. Jag och min lillebror (vi är helsyskon) bor två veckor hos mamma och två veckor hos pappa.

På fritiden tränar jag handboll två gånger i veckan, det är det enda jag hinner eftersom skolan tar upp väldigt mycket tid. När jag inte tränar är jag med mina vänner, oftast Emma, Amelia, Sandra eller Julia. Vi hittar nästan alltid på massa roliga saker förutom när vi är för lata då brukar vi bara ligga inne och kolla på teve, hehe.

Annars är jag också mycket med mitt hjärta, christoffer. Vi har varit tillsammans ett år om två dar, älskar han så himla mycket, han gör mig lycklig.

Hulebäckgymnasiet går jag på, har gått en termin nu och trivs jättebra. Min klass är ju den bästa. Om det är något ni inte förstått eller något ni undrar är det bara att fråga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0