dag 14 - min bästa resa

Det måste nog vara när vi åkte till turkiet 2008. Det var jag, pappa, min lillebror Mathias, min lillasyster Angelica, min kusin Isabelle och hennes familj. (hennes mamma Mia, Mias sambo Daniel och Isabelles lillebror Liam)

Jag och Issa är jämngamla så vi höll ihop hela resan, min lillebror matte var också med oss ibland. Vi träffade också en kompis som också var på samma hotel så vi var mycket med henne också.

Denna resan var verkligen underbar. Jag har aldrig bott på ett finare hotell, allt var så fint och stort. Maten var jättegod. Det var en jättestor pool och endast 100 m till havet. Vi var bara där en vecka så mestadels av tiden spenderade vi på hotellet. En eller två gånger åkte vi till staden, den var också väldigt fin.

På dagarna fanns det massa aktiviter runt poolen, och massa bollspel. På kvällarna var det shower på "den stora scenen" och strandparty på stranden. Åh jag längtar verkligen tillbaka till det stället. Det var verkligen jättefint.

Jag och min kusin kändes oss jättestora när vi gick runt inne på hotellet på kvällen, haha vi har så många minnen därifrån. Tex en låt som vi hörde där, sätter vi fortfarande på när det är fest och dansar till.

Tänk er ett dröm hotel, där var vi !













jag, Issa och Enisa ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0