dag 15 - mina drömmar



Mina drömmar.. det kan vara mycket. Jag tycker att folk kan se på det, på olika sätt, alltså temat. Mina drömmar kan vara de drömmar jag drömmer på natten. Eller det drömmar jag drömmer ska uppfyllas, det jag vill ska ske i livet. Jag skriver nog idag om det andra alternativet.

Jag är en ganska tråkig person så jag har inte så stora, mäktiga drömmar. Utan jag vill bara få ett bra jobb, ett jobb som jag kan försörja mig på. Sen flytta hemifrån till en fin lägenhet, helst centralt. Efter det gifta mig och skaffa barn. Ganska simpel dröm va ?

Bara alla är friska och krya i min omgivning är jag lycklig. Jag lever mer i nuet, försöker iallafall. Min "vuxentid" ligger så långt framför så jag vågar inte riktigt heller drömma. Jag har det bra som jag har det nu, nästan läskigt lycklig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0