dag 18 - min favortifödelsedag



Favorit födelsedag, jag tror inte jag har någon speciell favoritfödelsedag. Jag fyller ju år ganska tidigt så det känns nästan som folk glömmer av min födelsedag. Jag tycker själv inte det är så stor deal så det gör inte så mycket. Alla är ju fortfarande bakfulla från nyår.. puh puh :'(

Men jag har bestämt att nästa år, när jag fyller 18, det ska bli min favoritfödelsedag. Tänk er ARTON år, och myndig, wiihooo vad jag längtar. Vet inte än hur jag vill ha det, men fan vad det ska firas. Ska börja med skumpa på morgonen, höhö. Eller 17 min över 10 då. Åh jag vill bara vara 18 nu. Tänk så mycket man får göra. 17 är en sådan onödig ålder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0