Dag 19 - detta ångrar jag.




Ja, det finns ganska mycket jag ångrar. Både saker jag gjort och inte gjort. Jag vet inte vilka som läser och därav  tänker jag inte skriva exakt eller i detalj vad jag ångrar. Man kan kolla på det på olika perspektiv också. Hade jag inte gjort de misstaget jag gjorde då hade jag kanske gjort dem senare.

"man lär sig av sina misstag"

Så jag kan säga såhär, jag ångrar att jag litat på vissa personer som sen visat sig falska, uppblåsta och lika genomskynliga som en ballong. Jag ångrar också en sak som hände den första maj 2009, men som sagt gjort är gjort. Det är ingen idé att älta sådant, det har ju redan hänt. Det ända jag kan se till är att det inte händer igen.

and remember, always think happy thoughs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0