Dag 2 - min första kärlek



Christoffer är min första och största riktiga kärlek, det är klart att jag haft flirter och sånt men har aldrig älskat någon som christoffer. Vi blev tillsammans den 4 januari 2010, då hade vi träffats endast en månad. Men jag kände att det skulle bli något specillt. Det är klart att vi haft våra ups and down, jag har varit nära att göra slut, men vi har varit starka och lyckats gå vidare.

Vi träffades första gången den 7 december 2009, på en buss påväg hem från stan faktiskt haha. Jag och min lillebror hade precis köpt julklappar så satt han där, längs bak i bussen. Han var sååå cool, satt med sin mobil med musik på högsta volym. En riktig tönt tänkte jag.

Min lillebror och han gick i samma skola så dom kände igen varandra, så någon dag senare smsade christoffer och frågade om mitt nummer. Vi började smsa, började träffas och idag har vi snart varit tillsammans i ett år. Om något sagt detta till mig för ett år sen hade jag bara skrattat, haha.

Det jag gillar med christoffer är att han är så snäll och omtänksam, han vill alltid mitt bästa och kommer oftast ihåg om jag säger någonting. Vissa killar har ju typ hål ihuvudet.. Det finns massa mer saker jag gillar med christoffer men då skulle jag kunna skriva en hel bok, haha.

Som jag känner nu kommer vi nog vara tillsammans ett bra tag till, han gör mig så lycklig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0